Feel good hit of the summer

Jag älskar The Pipettes!

Mina musikaliska förälskelser kommer minst lika sällan som de ytterst oregelbundna tillfällen då jag råkar kära ner mig i någon stackars människa. Thank heaven for The Pipettes. Känns äntligen som sommarens soundtrack börjar arta sig, nu när Final Fantasy släpper nytt och allting, men tillbaka till det viktigaste. För vad behöver man egentligen mer än tre übercoola flickor i polkadotklänningar, klapprande trummor, lite shoo-be-doo här och lite la-la-la där, handklapp och handrörelser på rätt sida om gränsen till camp?

Var de kommer från? Brighton, såklart. Bliss.

Pipettes

Kommentarer
Postat av: Jellybeans

Jag kan inte rå för det. Men visst de har "Ketchup" effekt men vill som bara dansa och har redan lärt mig rörelserna!;0)

2006-05-14 @ 23:24:10
Postat av: Brewster

Jag också! Syns snart på ett dansgolv nära mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback