Still ill

Det här med att vara småsjuk är en knivig sak. Vad är bäst- att gå och snörvla, hosta och läcka snor på arbetsplatsen, eller att ligga hemma och kurera sig själv men känna att man egentligen borde sitta på jobbet?


Så jag masar mig upp varje morgon, utan att bli varken friskare eller sjukare, och inser att detta beteende riskerar att spoliera min Stockholmsresa. För även om Micke tillbringade en göteborgsvistelse förra hösten med att ligga sjuk hemma i min soffa har inte jag lust att göra detsamma i Stockholm i helgen. Jag vill dricka glögg, gå på gaystudenternas pub, hänga på Pet Sounds och flanera på söder, inte hulka snor dagarna i ända.

Fan ta denna förkylning!


Kommentarer
Postat av: Tomas Thulin

Jag var också sjuk. Men jag tog min Otrivin, jag snöt mig regelbundet, åt tre värktablettsdoser om dagen och blev frisk. Såååå svårt kan det inte vara Martin

Postat av: Kristoffer

Det är väl bäst att passa på att vara sjuk nu innan borgarpacket har hunnit införa sin nazipolitik.
Om du blir sjuk då för du förmodligen sparken och därmed slipper du fixa punkt tre i ditt förra inlägg på egen hand.
Väl mött imorgon!

2006-12-07 @ 22:59:58
URL: http://suchalackoftaste.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback