Let's do it, let's fall in love

Javier var här igår med öl och The Rocky Horror Picture Show. Vanligtvis brukar jag vara synnerligen allergisk mot filmer man bara måste ha sett, eller böcker man bara måste ha läst. Ingen kommer någonsin kunna tvinga mig läsa Da Vinci-bloody-koden, så är det bara. Jag orkar inte. Men TRHPS var en trevlig upplevelse, även om jag hade föredragit att se den som den bör ses, på en riktig biografvisning med maskeraddräkter och allt. Och musiken är lite för Meatloaf/Jim Steinman-svulstig för mig, men jag gillar Tim Currys mun och en Susan Sarandon som slampar sig igenom Touch-a, Touch-a, Touch Me. Nu kanske jag borde sätta mig och titta igenom Gudfadern-filmerna också när jag ändå är igång.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Och så får du inte glömma Scarface!

2006-06-12 @ 21:47:00
Postat av: Brewster

Amen to that!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback