It was just one of those things; just one of those crazy flings

Som genom ett under var det skivmässa i Stockholm samtidigt som jag missade Göteborgsmässan. Men jag gick ändå inte - det fick räcka med ett par besök på Pet Sounds. Resten av helgen är som ett enda feberrus. Någon sade att jag såg ut som Travolta, och en tjej skrek högt och gestikulerade vilt inne på Linos toalett. Jag blandade förrädisk bål och Micke slängde i badankor. Ett gammalt spöke klappade en polishäst på mulen. Det måste ha varit kul.

Kommentarer
Postat av: v&c

Jag och min polare läser din blogg. Han sa; varför har han överskrifter som inte har nåt med saken att göra?
Nej, sa jag... dom har visst med saken att göra, det är bara det att killen är ett pretto.

Vi gillar dig i alla fall, men vi har noll koll på Ella Fitzgerald, eller vem det nu är som sjunger om things och crazy flings.

2006-03-28 @ 15:47:21
Postat av: Brewster

Jag är pretto. Men framför allt lägger jag ut citat ur låttexter som överskrifter för att det hade sett mer tonårsaktigt ut om jag hade lagt in dem i själva blogginläggen. Jag är på tok för gammal för sådant. Men gillar låtcitat för mycket för att låta bli att använda mig av dem.

Och det senaste citatet var Cole Porter. Jag gillar er, trots att ni inte alltid har koll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback