Now I swung back down again, it's worse than it was before

Spridda tankar från helgen:

Det finns folk som läser min blogg. Därför kan folk ta illa upp av vad som skrivs här. Jag försöker att inte vara självutlämnande eller hänga ut någon här... och chansen är betydligt större att jag tycker om er allihopa än att jag faktiskt vill er illa. Förlåt om någon skulle tagit illa upp. Ska tänka mer på vad jag skriver i framtiden..

Gaystraight2hell måste vara världens bästa klubb, åtminstone till Slick drar igång igen.


Någon sade att kyckling, och fågel i allmänhet, skulle bli betydligt billigare nu på grund av den där fågelinfluensan. Varför har de inte infört det på Hemköp Kortedala ännu? ´Det ligger fuullt med oönskat kycklingkött i frysdiskarna, det är dags att sänka priserna nu, genast! Jag vill vältra mig i kyckling- det finns hur mycket plats som helst i min kyl!


Daria borde släppas på DVD. Det är den absolut bästa egenproducerade serien som MTV har gett ifrån sig, och igår hade jag ett markant bakissug efter tecknade, sarkastiska tonårstjejer.


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Slog mig sen att jag borde sett dig på gs2h i lördags. Men vi var där så kort. Smet från en fest tillsammans med en (yngre) kompis och höll på att frysa ihjäl i kön först. Sen vantrivdes hon "bland för mycket straighta personer, framförallt tjejer, som bara är här för att det är så jävla rätt att vara just här". Själv kan jag väl hålla med så långt att jag saknar värmen från Slick men att barpriserna var ovanligt ok för att vara ett så hypat ställe. Så vi tog oss hela vägen tillbaka till Majorna och tröstade oss med att det gräsliga bandet på festen hade slutat spela och att det fanns många liter rödvin kvar...

Postat av: Brewster

Jag såg ju dig på gs2h som hastigast, men trodde jag hade misstagit mig; annars hade jag kommit fram och sagt hej. Vi såg dock till att vara där i god tid. Vi slapp förfrysa oss på väg in, jag och mina straighta vänner jag hade släpat dit. Till andras förtret, tydligen.

2006-03-06 @ 23:11:23
URL: http://brewster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback