Hello! Hello! Turn your radio on

Hur kan det komma sig att antalet besökare på min blogg har sjunkit med en tredjedel sedan jag skrev ett inlägg om sport? Va? Mitt stalltips för att vinna Franska Öppna på damsidan, Nadia Petrova, åkte dessutom ut med buller och bång redan i första omgången, It's always the Russians.

Idag presenterades årets sommarvärdar i P1. Listan är alltid intressant läsning, men jag vet hur det brukar bli: man planerar in att lyssna på det mesta, men sedan missar man av olika anledningar alla sommarprat utom de allra mest väsentliga. I år är det ju bland annat två utlandsresor som sätter käppar i hjulet för mitt radiolyssnande. Jag fruktar att de enda jag kommer lyssna på är aktrisparet Agneta Ekmanner och Lena Nyman; precis så mycket faggot är jag. Och kanske kommer jag lyssna på utomjordingen Malin Berghagen enbart för att rysa av obehag. Fast egentligen spelar det ingen roll- jag vet ju att ingenting kommer att slå
förra årets Sommar-höjdpunkt. Det blir liksom inte bättre än så.

Kommentarer
Postat av: Honken

Hahaha...sport är förödande för statistiken ;-)
Jag vet inte om jag tyckte att de var så många roliga sommarpratare i år, men jag kanske har fel... Men som sagt, Malin Berghagen måste undvikas!!!

Postat av: Brewster

Jag kommer att missa Magnus Härenstam och, framför allt, Jenny Wilson. Det grämer jag mig för.

2006-05-31 @ 19:43:56
URL: http://brewster.blogg.se
Postat av: Honken

åhh, bästa bästa Jenny!

2006-05-31 @ 23:20:57
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Men enligt qx ska ju en av höjdpunkterna vara Charlotte Perrelli...

Jag tycker det ska bli roligast med Märtha Louise. Det beror enbart på att jag har träffat henne. Har man träffat en smart och snygg prinsessa så har man.

2006-06-01 @ 01:25:18
URL: http://annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback