Pretty good year

November var ganska tuff, men december kommer bli magisk igen.

GayStraightToHell går av stapeln igen på lördag, och eftersom det var två- TVÅ!- hela månader sedan jag var där senast , och det känns.

Helgen efter vaknas det glögg, fruktvin, lussebak, tårta, glassdrinkar, 80:s och tokdans när
Micke ställer till med kombinerad födelsedagsfest och utflyttningsfest. Med tanke på hur lyckad den senaste stockholmsfärden blev har jag skyhöga förväntningar på denna.

Dessutom kommer mina Pipettesklistermärken förhoppningsvis snart med posten. Pipettskorna har gett ut promotionmaterial i form av fruktklubbor och solglasögon tidigare.  Visst, kanske är det enbart en gimmick, men jag är lite förtjust i dylik uppfinningsrikedom. Jag har inte fått det bekräftat, men jag har hört det ryktas om att Pizzicato Five en gång i tiden gav ut en golfbag i eget namn.

Sticker

Och, kanske mest rörande av allt, Brightons egna inofficiella stadsrepresentanter, Katie "Jordan" Price och Peter Andre, ska anordna en välgörenhetsgala på tokiga gayhaket Revenge. Kommer det vara tacky? Kommer jag önska att jag kunde bevista denna milstolpe? Får jag en nostalgisk tår i ögat när jag tänker på de söndertrasade minnesfragment jag har kvar från alltför berusade nätter på Revenge? Jajamän!

Katie and Peter

Jag har en känsla av att December kommer bli ganska bra ändå.


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Glögg, fruktvin och glassdrinkar????? Samtidigt? Herregud... Själv äter jag visst vegetarisk julmiddag samtidigt (dessvärre) men man vet ju å andra sidan inte vilka kräkmedel som kan dölja sig där heller.

Postat av: Kristoffer

Tårta?
Och baka lussebullar finns inte en chans på hundra att jag ställer mig och gör.

2006-11-30 @ 17:49:58
URL: http://suchalackoftaste.blogspot.com/
Postat av: Brewster

Annaa: Det är en tämligen effektiv häxbrygd, jag lovar. Alla borde ha en.

Kristoffer: Inga mer födelsedagar utan tårtbak. Jag ska vara bullmamma nästa helg, oavsett om någon joinar mig eller inte.

2006-11-30 @ 17:59:55
URL: http://brewster.blogg.se
Postat av: Micke

Nu är det så här Kristoffer att jag är ledig på fredagen så då kan du komma hem till mig och fixa tårtan och lussebullarna. Vi får faktiskt långväga gäster. Du måste anstränga dig lite.

2006-12-01 @ 02:07:59
URL: http://heysailor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback