His latest flame

Ja, ni behöver inte komma med förmaningar och bitska kommentarer- jag vet att det bara gått drygt en vecka sedan jag proklamerade min kärlek till Maggie MacDonald, extraordinär keyboardist i Hidden Cameras, men den här helgen blev jag kär på nytt. Det är en ny kvinna som ockuperat mina hjärtkamrar, en prickig primadonna som får mitt serontonin att flöda fritt. Närmare bestämt Becki från The Pipettes. Eller ja, jag gillar Gwenno och Rose också, men om det var någon som fick mitt hjärta att bulta extra snabbt under spelningen på Debaser Medis i lördags så var det Becki. Eller kanske var det mitt eget tokdansande, eller handklappen från publiken, eller den fantastiska nya låten Baby, don't leave me som höjde min puls till den milda grad- faktum kvarstår: tokleendet finns fortfarande kvar på mina läppar.

Becki

Å, Becki, när ses vi igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback