Meet your polyester queen, Francine

Jag har fortfarande inte använt mitt Scratch-and-Sniff-kort som följde med DVD-utgåven av John Waters Polyester. Och den köpte jag för... exakt hur många år sedan? Tre, förmodligen. Kanske fyra. Borde jag kanske  bara dags att gnugga och sniffa litet snart och inte bara vänta på att det rätta tillfället ska infinna sig, för de perfekta tillfällena gör sällan det. Hellre förbruka än spara. Och även om jag är lite nervös för vissa dofterna lär jag överleva det mesta, till och med skunkdoften.

Vad hände förresten med gnuggklistermärken? Inte dags för en revival snart, eller har jag redan missat den?

Odorama

Kommentarer
Postat av: mattias

de där borde såklart säljas separat. vore ju hemskt försmädligt om det finns något bäst-före datum, att dofterna liksom förlorar sin "kraft". jag har inte heller använt mitt..

Postat av: Brewster

Ja, det har jag inte ens tänkt på... tänk om jag gnuggar och sedan luktar det -ingenting? Jag skulle bli förkrossad.

2006-10-04 @ 21:46:20
URL: http://brewster.blogg.se
Postat av: Annaa M

Jag tror risken är skitstor! Kanske lika bra att inte testa? Bara äga dom och slippa bli lessen.

2006-10-05 @ 00:50:33
URL: http://annaamattsson.blogg.se
Postat av: Roger

De flesta dofterna håller typ bara för en enda tittning. Tragiskt men sant. Om inte nu mitt också hann bli gammalt innan jag använde det. Jag tror på att leva livet, Martin. Och inte sitta och vara rädd på sin kammare. Det gäller för luktkort också.

2006-10-09 @ 08:24:28
Postat av: Brewster

Jag som trodde ju mitt problem var att jag satt inlåst på min kammare alltför mycket och luktade på mina luktkort. Kanske dags att förbruka korten, packa kappsäcken och gå min väg.

2006-10-09 @ 18:25:07
URL: http://brewster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback