I've been out walking, I don't do too much talking these days

Och efter att ha raderat och besvarat och raderat lite till hade jag till slut inga obesvarade meddelanden kvar i inkorgen på Qruiser. Jag kan andas ut och genast kändes livet lite mindre stressande. Nu får det räcka på ett tag. Karaktärsfasthet har ju aldrig varit min starka sida, men jag ska, om inte hålla mig från Qruiser för all framtid, så iallafall inte vara speciellt aktiv där ett tag. Böglivet får inskräknas till gs2h en gång i månaden. Hösten borde fyllas med andra, mycket mer harmoniserande och mindre kvävande saker. Såsom sömn, New York Tendaberry, kaneliste, brevskrivande, lövsparkarpromenader, pirogbak och ytterligare ett Woody-maraton. Något mer? Idag blir det bokmässa. Vilket innebär att det här är den första vita helgen jag haft på evigheter, och det känns bra. Mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback