I want money- that's what I want!

Idag damp det ner- det första lönebeskedet för i år och, dra på trissor, det kommer föras in lite mer pengar än vanligt på mitt lönekonto! Alliansen har nu också satt sina spår på mitt liv. De extra pengarna räcker sisådär till två DVD-filmer, så jag beslutade mig för att fira direkt genom att köpa Fantastic Planet och Pepi, Luci, Bom y otras chicas del montón. Tack för den, Reinfeld!

Imorgon börjar filmfestivalen, många ska tydligen gå på de otaliga festerna, men är mindre intresserade av filmvisningarna. Jag kickar iallafall igång hårt, stenhårt, med Going to Pieces, The Rise and Fall of the Slasher Movie. På Bergakungen av alla ställen. Jag återkommer imorgon med rapporter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback