On their hands a dead star

...och apropå Lisa Kudrow. Jag är kass på att följa teveserier, men ikväll är det lördag och dags för andra avsnittet av The Comeback och jag sitter bänkad i tevesoffan. Om ni som jag slutat gå ut på krogen och inte har något socialt sammanhang att passa in i på lördagar tycker jag ni ska följa Valerie Cherish, avdankad komedienn i jakten på ett nytt break och en smula värdighet. En halvtimme varje helg. Ok, The Comeback kanske inte är en lätt komedi med uppenbara skratt, men jag tar det mer som ett tragikomiskt drama. Det är så lätt att skratta, jag blir hellre berörd. Och här är ett öde som fängslar.

Och jag bryr mig inte om alla skitfilmerna. I The Comeback, The Opposite of Sex och Happy Endings har Lisa visat att hon kan spela skjortan av Jennifer Aniston vilken dag som helst.

Valerie Cherish

Kommentarer
Postat av: Sven

Klart hon kan, hon är ju skådis, inte hårpryttelmodell för tusan.
När serien är slut får du väl börja sjunga i kör eller nåt... ;)

2007-04-30 @ 14:34:12
Postat av: Brewster

Kör? Jag? Gärna, men betänk att det måste finnas andra körmedlemmar som måste stå ut med min icke-sång.

Postat av: Absolut Ben

I can not understand your words about her, but i still can see her beauty...:)

2007-05-11 @ 06:43:56
URL: http://holaben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback