I'd be so proud if you turned Nellie

Jag känner mig som värsta Jimmy Stewart i Rear Window. Jag ligger invalidiserad i min lägenhet medan livet fortsätter att pågå i världen därutanför. Men istället för att, likt Jimmy Stewart, spionera med kikare på mina grannar använder jag Qruiser för att kontrollera omvärlden. Problemet är väl bara att de flesta andra pojkar är ute och badar eller ölar med varandra- inte mycket att spana på just nu på Qruiser, med andra ord.

Men, jag har hittat min första elev på Qruiser. Och eftersom min gaydar inte är helt ur funktion så var det en rätt väntad upptäckt. Jag trodde inte att det skulle ske så snabbt bara... Och han kallar sig själv för heterosexuell i sin presentation. Aw, how cute!

Kommentarer
Postat av: Sissi

Men, stackars människa! Betyder det att jag ska komma med glass istället för med flytthjälp i helgen?

2007-06-14 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback