Take me away from all this death

Det är ett slitet ord, men äntligen! På söndag börjar sista säsongen av Six Feet Under. Och som jag har längtat. Jag har haft den femte säsongen på DVD stående i hyllan rätt länge nu, men jag är en sådan ovanlig och gammalmodig person att jag helst av allt ser serier på teve. Jag vill längta, grunna, tänka en vecka mellan avsnitten, sträcktittande ligger inte för mig.  Jag blir lätt övermätt på den goda, sätter i mig för för mycket i en enda sittning. Jag ska avnjuta Six Feet Under varje söndagkväll. jag menar, finns det ju något vettigare att sysselsätta sig med den tidpunkten? Va?

Brenda Chenowith

Kommentarer
Postat av: David

Även usa-såpa-kritiska jag har fallit en smula för denna serie. Den är bra!

2007-03-11 @ 01:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback