There's a man works down the chip-shop swears he's Elvis

Mitt internet hemma i Majorna krånglar för jämnan. Kanske betalar jag enbart för halva veckor, eller så har jag helt enkelt äntligen fått smaka på ComHems allmänt utskällda service. Nu förstår jag vad alla andra klagar på! Jag gissar på det sistnämnda, men jag vägrar låta bloggen självdö. Alla andra kan göra det, men inte min- inte ens ComHem kan stoppa mig från att blogga!

Efter att jag gått loss med saxen framför spegeln i helgen har jag nu under kort tid fått höra från två klasser på skolan att jag ser ut som Elvis Presley. Jag hade som vanligt siktat på Rufus Wainwright, men man kan inte få allt, kan man? Jag accepterar. Jag hoppas bara att de menar en ung snygg femtiotals-Presley, inte den fete avdankade Las Vegas-diton. Mer Jailhouse Rock än Suspicious Minds med andra ord. Dessutom är detta en välbehövlig paus från den gamla vanliga John Travolta-liknelsen.

image145'

Jag har bokat resa till Glasgow nu i slutet av oktober. Någon som vet vad man gör där- jag har själv inte mycket till koll. Tacksam för alla tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback