The Circle Game

Nej, jag vill inte se ditt akvarium eller din trädgårdsodling. Jag vill inte bli biten av din vampyr, zombie  eller din varulv. Jag är inte intresserad av vilken Disneyfigur du anser dig vara mest lik, eller vem du är i Desperate Housewives. Jag kunde inte bry mig mindre. Det är inte det min nuvarande Facebook-fascination går ut på- nej det är istället min vänstra hjärnhalva (eller är det den högra?) som haft en mindre julafton den senaste veckan. Jag ritar grafer, tabeller och gör om min vänskapskrets till små cirklar med skojiga applikationer.

image142

Äntligen kan jag gruppera, katalogisera och sortera mina vänner. Att jag sedan inte riktigt förstår är en annan femma. Är det någon som kan förklara ovanstående bild? Att den ska illustrera sambandet mellan några av mina kontakter är jag med på, men vad tusan betyder färgerna, exempelvis? Någon som har med sitt namn kanske kan förklara? Hallå? Någon?

Kommentarer
Postat av: mattias

jag fattar ingeting, men jag vill också prova! :)

Postat av: Brewster

Just den här applikationen heter Friend Sets. Kanske kan du hitta en FAQ någonstans, jag kan det inte.

2007-09-20 @ 10:41:34
URL: http://brewster.blogg.se
Postat av: Susanne

Jag fattar inte heller. Varför är jag längst ut? Är jag typ bara ytllig vän till dig enligt Fb? Varför blå? Oj vad många frågor, men få svar, tyvärr.

2007-09-20 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback