Take me up to the Top of the City

Alltså, jag har ju faktiskt Chicagobilder att visa. Någon satte en digitalkamera i händerna på mig i resans början. Big mistake! Jag är ingen fotograf, känner mig inte alls hemma med tekniska prylar och är om möjligt ännu mer obekväm bakom kameran än framför. Så även om jag tog mitt uppdrag på största allvar så blev det inte mycket fotograferat. Och allt var ju i jobbets namn, så alla bilder var synnerligen barntillåtna och kanske inte riktigt speglar inte min resa. Fråga mig personligen om någoon skulle vara nyfiken på det som hände efter mörkrets inbrott.

Här kommer hur som helst ett par bilder för er skyskrapefetischister, och för er som har en fäbless för jättelika Jellybeans i metall. För det kan väl inte bara vara jag?

image154

image155

image156

image157

Kommentarer
Postat av: mattias

oh. fin böna.

Postat av: Brewster

Visst är den? Nästan lika fin som den gigantiska bageln i Brighton

2008-04-14 @ 22:49:04
URL: http://brewster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback