Take your aim and set your sights, Berlin

Nu är sommarens semester bokad, Det blir en vecka i London/Brighton med Daniel, och en vecka i Berlin med Micke. Jag kan ju Brighton och London rätt bra, men Berlin har jag inte satt min fot i. Någon som har något tips? Var köper man de häftigaste plattorna och var äter man de godaste chokladbakelserna?

Dags att sno hem lite läroböcker från jobbet och börja fräscha upp de gamla kunskaperna. Det höll någorlunda för en helg i Kiel. En vecka i Berlin är någonting helt annat.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Mellandottern var i Berlin på påsklovet. Hon nämnde definitivt inte något om några chokladbakelser. Däremot om priset på vinkannorna och drinkarna i barerna bakom Alexanderplatz.

Men jag känner en ung hållpojke i Berlin. Ni kan få telefonnumret, han vet allt. Fast kanske inte om chokladbakelser och skivor.

Postat av: Annaa M

Mellandottern var i Berlin på påsklovet. Hon nämnde definitivt inte något om några chokladbakelser. Däremot om priset på vinkannorna och drinkarna i barerna bakom Alexanderplatz.

Men jag känner en ung hållpojke i Berlin. Ni kan få telefonnumret, han vet allt. Fast kanske inte om chokladbakelser och skivor.

2008-04-26 @ 02:47:15
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Annaa M

Mellandottern var i Berlin på påsklovet. Hon nämnde definitivt inte något om några chokladbakelser. Däremot om priset på vinkannorna och drinkarna i barerna bakom Alexanderplatz.

Men jag känner en ung hållpojke i Berlin. Ni kan få telefonnumret, han vet allt. Fast kanske inte om chokladbakelser och skivor.

2008-04-26 @ 02:47:32
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Annaa M

dotter var i Berlin under påsklovet, hon nämnde inget om chokladbakelser, däremot om ölkannor och drinkar på barerna bakom Alexanderplatz. Hon kom hem med alternativa väskor som det står East Berlin på.

Men jag känner en ung "rent boy" på plats. Han vet allt och lite till. Kanske inte så jäkla mycket om chokladbakelser trots allt.

2008-04-26 @ 11:57:10
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Annaa M

Kul att det blev så här många kommentarer trots att den jag försökte skriva inatt tydligt visade "sidan kan ej visas". Du får väl plocka bort valda...

2008-04-26 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback