I wanna make a movie, so let's star in it together

Jag hade egentligen tänkt sluta blogga, eller åtminstone ta en lång paus. Men Mattias återupptog sin blogg, och kan han så kan väl jag, typ. Folk går tydligen in här och kollar då och då, dessutom. Har ni inget bättre för er?

Just nu är jag mest spänd kring Göteborgs Filmfestival som startar i veckan. Framför allt eftersom mitt livs kärlek Parker Posey kommer till Göteborg för att promota nya filmen Broken English. Om hon dyker upp i samband med min visning vet jag inte, men för en gångs skull känner jag en slags kändiskåthet. Om motspelaren Justin Theroux dyker upp är än så länge osagt, men hoppas kan man ju alltid.

I övrigt ska jag se så mycket film jag bara hinner. Just nu har jag elva filmer inplanerade- om man räknar bort de filmer som jag råkat boka in mig på trots att jag arbetar. Det är lätt att glömma bort ibland. Förutom redan nämnda Broken English, så är det: Lars and the real girl, Annie Leibovitz: life through a lens, Après lui, Ben X, The Aerial, Dr. Plonk, Brand Upon the Brain!, Someone Else, Les Chansons d'Amour och The Savages. Jag återkommer efetr hand med huruvida filmerna är något att se eller bara sedvanligt festivaldravel.

Annars ses vi väl ute i biomörkret. Hälsa Parker från mig om ni träffar henne!

Kommentarer
Postat av: Patrik

ja, fint att bloggdöden 2007 bara var en illusion. eller så är januari återuppståndelsens månad.

Postat av: Tomas

Joel pratade tydligen med Parker i FLERA minuter.. Det du!

2008-02-03 @ 22:21:46
Postat av: Brewster

Jag vet! Men jag vill egentligen inte prata med Parker. Jag nöjer mig med att ha stirrat storögt på henne...

2008-03-02 @ 21:01:59
URL: http://brewster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback