Summer of love

Jag vet att jag, Micke OCH Kristoffer har tjatat om det här länge, men just nu packas väskorna en sista gång för den sista Slickkvällen. Sommaren är officiellt slut nu. Över. Finito. Och vilken sommar det varit sedan. På det där tonårsaktigt naiva sättet måste jag utnämna denna sommar till den bästa någonsin. Alla andra somrar är glömda, 2006 is the shit.
 
Det finns mycket att minnas, hell, alla utekvällar har fullkomligt GJORT den här sommaren; men frågan är om inte
det här måste vara en av de mer minnesvärda kvällarna. Picture it: Brighton en het junikväll, ölande på hotellrummet och sedan jag och Micke bland  hundra hångelsugna britthunkar på Dynamite Boogaloo. Och jag vet, bildkvaliteten är otroligt dålig, men om man tittar riktigt riktigt noga kan man se min stora kvinnliga förebild Dolly Rocket på ett hörn. Bliss.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

2006 är lätt bästa sommaren någonsin! Den som inte kommer på sista Slick borde skämmas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback