This is the Year, part 2

This time it's personal. För det hände ju många andra saker under 2006 som inte direkt var relaterade till musik eller film. Eller, tja, kanske inte många, men jag kan ju komma på några minnesvärda saker iallafall. Om ändå inte riktigt lika många som 2005.

2006 var:

Jobb, jobb, jobb, gs2h, badkar, bakning, fyllekäk, filmfestival, bokmässa, födelsedagsfest med Micke och Kristoffers egna sammanfattning av mitt 2005, barnafödande, Tomas i Böglobbyn, Six Feet Under-samlingen komplett, keso + kaviar + knäckebröd.

   

Slicksommar, Stockholm, Gotlandsgatan, fruktvin, flatfester, allsång i kön, "Det här är min pojkvän Ulf, han är orsaken till att vi aldrig hånglat", nattbad, hångel, söderpromenader, tågresor, store starke grymme Micke, Defekt, den natten i Åkeshov då jag blev utelåst från Gotlandsgatan och missade tåget hem, möte med Sylvia,

   

Brighton, London, Andy Potters återkomst, Dynamite Boogaloo, Dolly Rocket, These Boobs are made for Wobblin', solbränna, ASDA-sprit, Mickes väskor, Retro Bar, Popstarz, Pull Shapes, den där tjejen i prickiga klänningen som kunde alla Spice girls-danssteg, allsång till Wuthering Heights.

   

Grekland, bröllop, språngmarcher, missade bröllop, läderslips.

   

Rom, spanska trappan, italiensk schlager, Alperna från flygplansstol, croissant och latte-frukost, second hand-shopping, engelska boklådor.

   

Vi ses 2007!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Åh, fantastiskt!
Mötet med Sylvia måste ju ha varit den absoluta höjdpunkten! Fina bilder också.

Postat av: Brewster

Såklart det är fina bilder. Du har ju tagit många av dem!

2006-12-31 @ 18:11:35
URL: http://brewster.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja Kristoffer har två talanger, att göra blandskivor och ta bra bloggbilder. Ibland är han faktiskt bra att ha.

Nu är det 2007. Hej hej och det kommer bli bra. Vi börjar tycker jag med ett försenat kalas i mars och så inflyttningsfest i sthlm någon vecka senare.

2007-01-01 @ 17:13:15
Postat av: Micke

Det var ju jag på förra inlägget. Fast det har ni nog alla fattat redan.

2007-01-03 @ 15:34:22
URL: http://heysailor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback