And I still haven't gotten over you yet

Nu har jag varit utan internet i nästan två dygn, och min teve har fungerat knapphändigt ungefär lika lång tid. Och detta kanske inte slog ner som en blixt från klar himmel- en plötsligt insikt om att jag är gravt informationsberoende, utan det har snarare vart en bekräftelse. Jag klarar mig inte utan datorn och televisionen. När jag var hemma hos mor och far var det lugnt; då kan jag acceptera att jag är avskuren från omvärlden och mitt normala liv. Men när jag är här, hemma i min egen lägenhet, vill jag kunna leva mitt normala liv, med internet och text-teve och allt vad det innebär. 

Hur ska jag annars kunna hålla reda på hur det går på WTA-touren? Martina-fucking-Hingis gör come back och jag håller på att missa denna livsomvälvande händelse. Jag missar alla otroligt viktiga konversationer jag kan föra på qruiser, och framför allt missade jag två auktioner på Ebay som jag planerade att delta i. Jag vill veta saker- ha koll! Två dygn utan internet och teve, två dygn! Och mitt liv håller på att falla sönder. Hoppas det dröjer länge till nästa gång det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback