It's a cruel, cruel summer

Brewsters tur genom Europa fortsatter- nu befinner jag mig i Grekland. Har finns inte mycket att gora mer an att ligga i en solstol och fortstrott sippa pa en paraplydrink, samtidigt som jag diskret flirtar med hariga grekiska fiskargubbar. Det ar val forbjudet att ens namna ordet uttrakad, men det ar precis det jag ar. Det ar min bror och hans flickvan som fatt for sig att de ska gifta sig pa nagon avlagsen grekisk o. Standigt dessa underliga ideer. Jag hade egentligen hoppats pa att de skulle vara sa fornuftiga att de inte gifte sig overhuvudtaget, men om man val SKA knyta aktenskapets band, varfor inte i ett varvackert Paris? Ett flummigt Brighton? Nej nej, de maste prompt aka till en sommarhet grekisk o, dar det enda nojet ar att sitta pa den lokala tavernan, ata svettig souvlaki medan man lyssnar till panflojtsversionerna av Nana Moskouris storsta hits. Fy fan.

Idag skulle brollopet egentligen agt rum. Vad som hande? Vigselforrattaren hade tydligen tagit siesta hela dagen, sa det blev inget med det. Lokalbefolkningen ryckte pa axlarna- det ar tydligen sadant man far rakna med i Grekland. Serves them right, sager Brewster.

Kommentarer
Postat av: Micke

Skynda dig hem. Du måste på förfest på Gotlandsgatan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback