It's that little souvenir of a colourful year which makes me smile inside

"Martin, du har alltför höga förhoppningar."

"Martin, du kan inte förvänta dig att det blir lika bra som förra gången!"

Nej, det gör jag inte heller. Jag förväntar mig att det ska bli ännu bättre den här gången. Jag har aldrig haft så fantastiskt roligt som de tillfällen då mina högt uppskruvade förväntningar faktiskt infrias. För: jag har Micke med mig, jag har en ordentlig reskassa, koll på läget. Jag vet var den billigaste indiska buffén finns, jag vet till vilka klubbar de finaste poppojkarna går, jag vet vilka skivaffärer som troligtvis saluför vinylsinglar med The Pipettes och jag vet att jag ska njuta av detta av allt hela mitt hjärta, för det kan hända att den här resan är det mest fantastiska som händer denna sommaren.  Sedan ska jag sluta tjata om det här, jag lovar. Inget mer Brighton på ett bra tag.


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hoppas ni får det hur bra som helst! Jag kräver utförliga rapporter när ni kommer hem. Inga detaljer får utelämnas!

Postat av: Annaa M

Men det är klart det blir skitbra!
Se upp bara med...äh!

2006-06-20 @ 12:26:41
URL: http://annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback