Tales from the city

If someone told me you'd be here
Whispering these familiar things
Talking to my little pet, Smoking the same old cigarrettes
I would have laughed
I saw you last in summertime
You said you hated long goodbyes
You said "There's nothing to explain, in every life a little rain..." etcetera


Vissa saker som sker i England bor stanna i England. Sorry, sa ar det bara.

Jag har ett enda ex i Brighton. Eller ex ar inte ratt ord egentligen, vi var mer alskare. Jag vet, det later valdigt Barbara Cartlandskt, men jag kan inte benamna det pa nagot annat satt: vi hade en affar. Jag var den andra kvinnan. Doing cartwheels cross the floor. Och naturligtvis stoter jag pa denna alskare redan forsta kvallen ute - med mycket blandade kanslor. Andy, Andy, Andy... Vissa saker forandras tydligen aldrig. Brighton ar iallafall fortfarande varldens basta stad, och Dynamite Boogaloo ar fortfarande varldens basta klubb. Jag menar, Dolly Rocket med en stor, rosa flamingo uppstickande ur haret ar vard entreavgiften bara hon.

Vad ar det med de engelska killarna? Pa Popstarz igar natt skickade tva killar fram sina respektive faghags istallet foer att ragga pa mig sjalva- vad ar meningen med det? Sak det verka attraktivt? Far det dem att framsta som kap? En av faghagsen drog dessutom runt med mig i min slips som om jag vore en ledhund. Skarpning!

Resekassan ar inte slut annu. Men pa god vag att sina. Och avgiftningen vid hemkomsten ar redan inbokad.

Kommentarer
Postat av: Britta Patrizia Kerr

Your blog is absolutely appreciable. We do enjoy it and we do envy you terribly for spending time in the lovliest city in the world. That must be so comforting, a greater boon could not exist!

2006-06-26 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback