The impossible is possible, tonight tonight

Efter ett par rätt sega gs2h-kvällar blev det äntligen en sjuhelsikes röjarfest i natt. Jag minns långt ifrån allt, men lite av det där festarruset sitter fortfarande kvar i mig. Positiv bakfylla. Ni vet, det är det där ruset man känner när man bara vandrar runt på klubben, uppslukad av eufori och alkolycka; man ler, nickar välmenande till allt och alla och snackar med alla möjliga kända och okända personer. Dans. Dans i mängder. Hångel kommer av bara farten, och innan man vet ordet av sitter man på en efterfest och lyssnar igenom alla Pet Shop Boys-låtar. Någonsin.

Vissa pojkar kommer dock alltid att vara som gåtor för mig. Speciellt N, som nu när han inte är singel längre överöser mig med komplimanger. Jag fick minsann inte höra hur snygg, het eller sexig jag var när vi båda var singlar. Det är som om den nyfunna pojkvännen fungerar som någon sorts alibi - nu är det helt okej att säga sådana saker. Pojkvänner skapar distans. Det blir aldrig för nära. Det är fegt. Och jag förbannar mig själv för att jag faktiskt inte kan ta åt mig det just nu.

Kommentarer
Postat av: Tomas Thulin

Men ni har väl nuppat så nog måste han tyckt att du är snygg och sexig?

Postat av: Brewster

Kuk ger mig ingen bekräftelse. Kuk kan man ge vem som helst. Jag vill att folk säger saker till mig, ansikte mot ansikte; Det känns både ärligare och modigare.

2006-06-07 @ 21:55:38
URL: http://brewster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback