Every dog has its day

Uteservering med Maria, Eva, Georg och Madeleine. Jag är redan dödstrött på nakna, svällande biceps och pilotsolglasögon, men vad gör man? Hur undviker man dem dylika dagar? Inte ens jag är så anti att jag kan motstå vårsolens dragningskraft. Jag stirrar ner i ölen istället.

Jag har blivit farbror, igen. Denna gången blev det en liten Sam. Hooray for babies!

Biljetter till Final Fantasys spelning den 24:e är inköpta. Det var allldeles för länge sedan jag såg pop lajv. Jag har insett att man ju borde fördriva tiden med mellan gs2h-kvällarna med något. Popabstinensen blir för stor i annat fall. Det känns som om har missat alldeles för mycket bra bara för att det varit i Stockholm på vardagskvällar. Visst, om det hade varit Rufus hade nog min arbetsmoral fått ge vika för en Stockholmsresa. Men denna gången slipper jag  - nu är det Göteborg, Pusterviksteatern och Owen Pallet som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback