This used to be my playground

Jag fick ett reklammejl från Sylvester igår. Gamla, goda homosajten Sylvester, från en förhistorisk värld pre-Qruiser. De har tydligen uppdaterat sin sajt och gjort den fantastisk- bättre än Qruiser till och med!  Nuförtiden är den "Snygg. Snabb. Smart. Precis som du själv." Sakta i backarna Sylvester, förlåt Sylvester 5.0 - tala för dig själv! Jag skulle då inte beskriva mig själv med de tre orden. Vem är medlem på Sylvester nuförtiden egentligen? Inte många iallafall. Homosexuella, heterosexuella och annat obestämbart folk verkar ju klokt nog ha samlats på Qruiser istället- är homosverige verkligen stort nog för två internetcommunities?

Jag loggade iallafall in på mitt gamla Sylvesterkonto. Kände mig smått förvånad över att det fanns kvar. Kände mig inte alls förvånad över att en X antal år gammal presentationstext fortfarande sitter som en smäck. Kände mig chockad när jag såg att 350 brev från förr låg sparade på mitt konto. Kände mig rätt rejält förlägen när jag läste igenom dem på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback