'cause she's a living doll, and she's famous for nothing at all

Jag har nu inte så mycket till övers för teve 3- det mesta de visar är ren och skär kacka. Jag menar, har någon av deras egna produktioner nått över den nivå som sattes av, säg, Tutti Frutti för sisådär femton år sedan?

Det sagt så måse jag nog applådera deras tablåläggare som konstant lägger dokusåpemaraton på lördags- och söndagsmornar. Ibland kan det vara på gränsen till outhärdligt, som när de visade den där  meningslösa serien när vilsna amerikanser skulle resa jorden runt. Och ibland, som denna helg, är det smått genialiskt.  Bättre bakisteve än Project Runway-repriseringar finns inte. Med kanelglass och trevligt sällskap är det snudd på gudomligt.

Om nu bara teve 3 kan ta det lilla förnuft de har till fånga oh reprisera första säsongen av Top Model. Jag menar, jag roas av Santino, Wendy Pepper och de andra i Project Runway, men jag kan inte älska dem lika förbehållninsglöst som ajg älskade Adrienne och Elyse i förata Top Model-säsongen. Eller hata dem lika innerligt som jag hatade Robyn, för den delen.

Reprisering, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback