Family Four

Det är höst, det är jävligt, vädret är pissigt och jag är allmänt överarbetad. I våras efterlyste jag intressenter till mitt Woody Allen-maraton, som jag tänkte ha fortlöpande fram till sommaren. Jag hade nästan införskaffat det mesta och bästa ur Woodys filmproduktion. En person anmälde sitt intresse!

Nu har jag köpt in sista säsongen av Six Feet Under på DVD. En samlarsjäl som jag kan äntligen få ro- alla säsongerna finns  i min ägo. Typiskt nog har det släppts en box i lyxvariant med samtliga säsonger, som jag naturligtvis skulle vilja lägga vantarna på, men vad fan- man kan ju inte samla på sig allt. Jag tycker hursomhelst att det är dags för lite morbida dvd-maratonkvällar igen denna höst. Någon som känner sig manad? Favoritfamiljen Fisher lämpar sig naturligtvis lika bra för ensamtittande.

Fishers

...och apropå dvd-boxar så står min This Life-box relativt osedd kvar i hyllan. Förträffliga Imdb listar nu också den omryktade uppföljaren This Life: Ten Years On. (Har det verkligen gått tio år redan?) Jag kan inte riktigt dölja min förtjusning- och har högt uppställda förväntningar. Om allt inte gått vägen för Anna kommer jag ta livet av någon stackars brittisk manusförfattare inom en snar framtid. Men eftersom jag känner Anna, och mig själv, rätt väl anar jag att allting inte kommer vara helt uppordnat i hennes liv.

This life


Kommentarer
Postat av: tommie

I bet, I bet, bet, you look good on the dancefloor!

2006-10-25 @ 03:18:55
Postat av: Toy

Now, you tell me you're in love with TOY!

2006-10-25 @ 03:22:16
Postat av: Tomas Thulin

Jag vill se både Woody och Sexfötter. Bring it on!

Postat av: Tomas Thulin

Btw, samlarskäl?

2006-10-25 @ 08:08:20
URL: http://lookedbeyond.blogspot.com
Postat av: Brewster

Mi casa es su casa, Tomas. Toy, you're welcome too.

Och - alla anmärkningar på min kackiga stavning mottages tacksamt. Jag ändrar genast!

2006-10-25 @ 11:25:50
URL: http://brewster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback