Don't panic, panic, Brewster, just look ahead now!

Vi satt utanför Tantolunden och drack vin och diverse petflaskedrycker igår, och jag hörde faktiskt Bananarama inifrån Prideområdet rätt väl. Det lät mest som de körde diskodunkigt upphottade versioner av de senare åttiotalshitsen, Siobhan dök ju aldrig upp, de hade inte ens vett att spela Cheers Then eller The State I'm in. Lika bra att jag inte var där- kommer inte Siobhan kommer inte jag. Bah! Däremot hörde jag Italy versus Helsinki väldigt väl, och den lät förstås fantastiskt. Hur skulle den kunna göra någonting annat?

Två av tre utekvällar är avverkade, nu är det bara sista Defektbomben kvar innan jag lämnar sommarstockholm för det här året. Det blir en veckas bakfyllekoma innan jag förhoppningsvis har hämtat mig så pass att jag kan jobba. Kom gärna förbi och trösta med ett eller ett par paket Skånska Pepparkakor,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback