The talk is loud and the walls are much too thin

Det är konstigt hur mycket uppståndelse det här med lite ansiktsbehåring kan orsaka. Visst, jag har också upplevt hur folk med mustasch till synes fått en helt annan personlighet när de rakar av sig exempelvis mustaschen- blev inte Sven Melander mindre buskis och mer seriös när han rakade av sig sin- men det här är ju löjligt. Sedan jag kommit tillbaka till jobbet har ALLA, såväl elever som vuxna människor, ojat sig över mitt skägg. Och hur mycket jag än älskar uppmärksamhet börjar det bli tröttsamt. Men jag tänker inte vika ner mig, onej, sådant skulle enbart resultera i ännu mer tissel och tssel, nej, skägget får vara kvar och världen får vänja sig vid det. Och hör sedan.

Har dessutom återigen fått kommentarer om hur mycket
jag liknar John Travolta (från min chef av alla människor) och om hur trött och sliten jag ser ut (från en välmenande (?) kollega). Det förstnämnda kan jag väl inte göra så mycket åt, det andra funderar jag dock på. Jag borde nog åka någonstans. Till någon kurort någonstans. Ja, det borde jag. Nu.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Brighton??? Utmärkt kurort har jag förstått.

Postat av: Brewster

And Brighton it shall be!

2007-01-11 @ 00:09:13
URL: http://brewster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback