Finite = Alright

Ett halvår har gått och jag har blivit av med mitt guldmedlemskap på Qruiser. Min okände välgörare ansåg tydligen inte att jag gjort mig förtjänt av ett förnyande. Bummer! Jag har väl varit alldeles för dålig på att skicka små blommor och hjärtan till my fellow qruisers. Jag har inte valt att visa mitt stjärntecken på min presentationssida. Inte heller har jag uppskattat att jag slipper köa. Jag har helt enkelt varit en usel guldmedlem. Fy skäms, man får hoppas att ingen dum person lägger sina pengar på en otacksam och oförståndig jävel som jag igen.

Istället surfar jag runt på Facebook. Behöver jag egentligen ett nytt community med tanke på alla timmar jag tillbringar på qruisern? Nja. Mycket är sig likt. Här kan man också skicka små presenter till de andra communitymedlemmarna. (Eller som jag gör, strunta i att skicka presenter) Jag har faktiskt inte riktigt förstått vad jag ska göra på facebook överhuvudtaget. Jag surfar mest runt mellan andra medlemmar och kollar in deras vänner. Det är nog den stora fördelen, här kan man se personers bekantskapskretsar på communityn, och bara klicka sig runt från den ena vännen till nästa och hans/hennes polare.  Fascinerande. Nätverkskartor på internet! Jag spinner, kastar mig från den ena kompissidan till den andra. Hittar ibland vänskapskretsar som jag önskar vore mina, folk som ser trevliga ut. Ibland hamnar man hos vännerna som gud glömde.  Annars är folks vänner som folk är mest, men aldrig helt ointressanta för en fluktare som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback