Home, home again

Nu sitter jag då här och internetar från Majorna. Ja, det fungerar här också, både datorn och ryggen. Jag överlevde flytten- eller snarare var det väl min rygg som överlevde, men bara knappt. Än så länge, skall sägas. Kanske det är dumt att ta ut någonting i förskott, det ser fortfarande ut som ett smärre slagfält här inne, och det återstår o så många lådor att plocka upp. Plus den förhatliga flyttstädningen i Kortedala.

Så här i efterhand ångrar jag att jag inte målade i hela lägenheten. Tapetserararbetet kanske inte riktigt var lämpligt för en novis som jag- det finns synbara skavanker både här och där. Valet av färger var väl kanske inte klockrent heller; köket blev för mörkt och sovrummet ter sig mer grönt än blått i min ögon. Men måla kan jag tänka mig att göra igen! Alla gånger! Vill någon ha hjälp med något som skall renoveras ställer jag upp. Så länge det inte innefattar tapetklister och våder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback