You better work!

Imorgon börjar det på riktigt-  min värld har nu varit lugnt semestrig i ett par dagar med enbart lite plockande i någon kartong här och någon papperskasse där, men kommer strax att förändras till ett kaos av tapetklister, spännpapper och frustrerade familjemedlemmar. Blod, svett och tårar med andra ord. Så om du ser mig irra runt i majorna de närmsta dagarna med något glasartat i blicken, var varsam med mig.

Helst av allt skulle jag ju bara vilja tillbringa sommarkvällarna med att dricka vin, prata pop, lata mig och se på på dåliga repriseringar. Så som det alltid har varit. Så som det SKA vara. Men det kommer kanske finnas tid till det livet också så småningom.

image115

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback