You better work!

Mitt internet och min teve ligger nere för tillfället, och det är inte första gången det händer. Tack för det, ComHem! Så nu jobbar jag när jag kommer hem, och är tvungen att facebooka, filmtipsa och blogga på jobbet. Lite omvända världar, liksom.Vem vet, snart kanske jag kommer sitta med bag-in-boxen på jobbet, och sitta och skvallra över ett bord fyllt av bakverk hemma, också.

Till min glädje såg jag också att Kristina Lugn var ett av svaren i DN:s nutidsorientering som genomfördes igår. En glädje lik den då jag själv var med om att en fråga behandlade Carl Barks då jag gick på högstadiet. Och även om det gått cirka femton år sedan dess så är både Carl Barks och Kristina Lugn nu med i vår allmänbildningskanon. Alla bör veta vilka Carl och Krstina är- t.o.m bångstyriga femtonåringar. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback