Mother, do you think she's dangerous

VM är slut, jag är förvirrad och liksom tom inut. Hur ska jag känna mig nästa helg när också finnkampen är över? Skönt att de svenska idrottarna fick en backlash och kom på fjärdeplats allihopa. Det var väl bara Knutby-Klüft som gjorde något storartat, precis som jag förutspådde. De andra är helt enkelt för beiga.

Min personliga höjdpunkt utspelades inte på löparbanan, höjdhoppsmattan- nej, inte ens i damernas kulring. Det var i själva verket på läktarplats, i form av längdhopparen Andrew Howes morsa. Maken till engagerad kvinna var det länge sedan jag såg. Jag har förgäves försökt hitta SVT:s bilder; de verkade ha en egen kamera riktad mot just henne, men 1:04 in i den här videon kan man iallafall se en kort glimt av mamma Howes konvulsioner efter sonens längsta hopp i tävlingen. Motsatsen till beigt och fullkomligt makalöst!


Kommentarer
Postat av: Micke

Men vart finns hon på facebook?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback