Shoplifters of the world, unite!

Jag vill att alla queerklubbar i Sverige slår sina påsar ihop och skapar ett gemensamt kalendarium. I helgen var det Slick och gs2h som krockade, och jag slet mitt hår i förtvivlan innan det slut blev Rufus Wainwrights spelning på Dramaten som fällde avgörandet. Det blev Stokholm och en fantastisk slickkväll. Men samtidigt verkar det som om jag missade en fantastisk gs2hkväll.

Det kan väl inte bara jag som gärna skulle gå på queerklubbkvällar även i städer jag inte bor i. Hur svårt kan det vara att synka? Så Slick, gs2h, Defekt, Idyll, Klubb Fête, Stolthet och Fördom, stråla samman, utarbeta ett schema. Jag reser gärna land och rike runt för en skull. Om ni ger mig möjligheten, det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback